dinsdag 15 april 2008

Mijn favoriet (kinderfotografie Haarlem)

Als ik na een fotosessie thuiskom is het eerste wat ik doe mijn memory-card in de computer stoppen om vervolgens meteen alle foto's te bekijken. Tijdens het fotograferen weet ik al op het moment dat ik de ontspanknop indruk of ik (in mijn ogen) een toppertje te pakken heb of niet. En 9 van de 10 keer blijkt tijdens het bekijken van de beelden op de computer dat ik gelijk had.
Dit is zo'n foto: mijn absoluut favoriete foto uit de sessie met Olivia. Misschien omdat de foto me ook aan mijn eigen kind doet denken, die draait nl. ook met zijn vingertje rondjes met een plukje haar, als hij moe is, of totaal ontspannen. En ik denk dat vele ouders met mij dit ook zullen herkennen....

Photobucket


ps: ik had niet gedacht dat mijn blogje over copy-cats zoveel zou losmaken. Iedereen dank voor de aardige reacties :-) Leuk ook om te weten dat ik voor velen een inspiratie ben, wie had dat nou ooit kunnen bedenken?
Inmiddels heb ik hier en daar wat teksten op mijn website aangepast...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze foto is idd prachtig,ik deed ook altijd met handjes door het haar haha. Soms ook wel bij 1 van mijn oudere broers...hihi

WELKOM zei

@koosje: ik had je geantwoord via het mailadres wat je had achtergelaten.
Dit mailtje kreeg ik weer terug omdat omdat het adres niet in gebruik schijnt te zijn?
Daar kan ik dan verder ook niets aan doen....
Ik heb je bericht verwijderd zoals je gevraagd hebt.
mvg

Anoniem zei

Prachtig Inge!
Het kind zoals het kind ook is. Heel puur.
Jenny