zondag 4 januari 2009

Happy 2009!

Het eerste blogje in het nieuwe jaar.
Allereerst wil ik alle vaders en moeders van de baby's en kinderen die ik in 2008 heb mogen fotograferen bedanken dat zij hun kroost aan mij hebben toevertrouwd. Dat ik lekker met ze mijn gang mocht gaan om zo tot de mooiste foto's te komen!

Zo ook met Veerle, op deze foto's krap een weekje oud. Soms blijft het niet alleen bij fotograferen maar komen er na afloop interessante en mooie gesprekken op gang....

Photobucket

Photobucket
Natuurlijk ook weer de voetjes ;-)

Photobucket

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een goed begin van het nieuwe jaar.
De foto's zijn prachtig zacht en hebben een mooi licht.

Anoniem zei

Een goed begin van het nieuwe jaar.
De foto's zijn prachtig zacht en hebben een mooi licht.

Anoniem zei

Ik wens je een heel fotogeniek en creatief 2009, dat je nog maar veel van deze prachtige foto's mag maken!
Die eerste vind ik zo liefff!!!! Zo mooi zoals ze daarin de holte van het kussen ligt, echt prachtig!

Anoniem zei

Het wordt een beetje flauw om te zeggen maar wederom prachtig mooi.
Ik wens jou en de jouwe een goed 2009 en dat we nog veel foto's op je blog mogen bekijken

conny zei

Ik zit zo maar even (nouja zomaar natuurlijk niet want je hebt net Veerle weer gefotografeerd) op je blog te kijken en zie ik daar opeens Veele mijn lieve kleindochter. Wat maak je toch mooie foto's. Ik ben benieuwd naar de nieuwe reportage. Vorig jaar vond ik hem ook zo leuk.
Geweldig hoor.
groetjes van Oma Conny (zoals Veerle me noemt)