dinsdag 16 augustus 2011

Siem (kinderfotografie Spaarndam)

Soms verschijnt er een kind voor je camera waarbij het heel makkelijk is om heel snel tot het niveau 'naar binnen kijken' komt. Misschien niet voor iedereen makkelijk te begrijpen, zolang ik het zelf maar snap ;-)

Dit was bij Siem (8 jaar) het geval. Zijn zus Eline, paar blogjes terug, had ik al gefotografeerd en een weekje later ging ik dus met hem op pad. Bijna op precies dezelfde plekjes als Eline, maar totaal andere foto's. Totaal ander kind ook, maar dat maakt kinderfotografie zo ontzettend leuk en zal me echt nooit en te nimmer gaan vervelen.

De tijd die ik 1-op-1 met Siem heb doorgebracht heeft me op diverse fronten verrijkt en heeft me doen bevestigen dat ik op het goede pad zit. Dankjewel Siem!

Hier een greep uit de serie:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Geen opmerkingen: