zaterdag 28 juni 2008

Verjaardagskado

Vandaag kwam Marc weer thuis na drie weken Amerika. Aangezien de dollar laag staat was het nu of nooit: de aanschaf van mijn droomlens. En het werd dus nu, het prijsverschil was té groot, zonde om het nu niet te doen. Wat een beest van een lens! Met een gewicht van meer dan een kilo zeul je wat mee maar dan heb je ook wat ;-) Hij had er voor het gemak ook maar een MacBook bij gekocht, ook mega-goedkoper daar.
Eigenlijk was dit alles mijn verjaardagskado (morgen verjaar ik weer) maar ach, wat maakt een dagje uit.
Natuurlijk meteen wat foto's gemaakt, Sam was het dichts bij mij in de buurt dus die moest er even aan geloven. Ben er érg blij mee.....
Photobucket

Photobucket
(had ik al vermeld dat ik helemaal blij ben?)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben je er wel blij mee??? *lol*
Gefeliciteerd zowel met lens als verjaardag! Lens is aan jou wel besteed en de eerste foto's zijn alweer geweldig!

Anoniem zei

Wat is het? Een 85mm 1.2L?

WELKOM zei

Yep. En wie is Anoniem?

Anoniem zei

Oh ja, ik was anoniem in de vorige reactie, sorry! Ik kan me goed voorstellen dat dit objectief bij jou in heel goede handen is. Ben benieuwd naar de portretten die je ermee gaat maken!