zondag 26 juni 2011

Twee zussen & een broer (kinderfotografie Haarlem)

Onlangs ben ik weer eens op Landgoed Elswout (Overveen) geweest. Dit blijft absoluut één van mijn favoriete fotolocaties. Het maakt niet uit wat voor weer het is of welk jaargetijde, altijd zijn er fotogenieke plekjes met mooi licht te vinden.

Dit keer was ik daar om foto's te maken van Pien, Babette & Ralf. Een leuk stel bij elkaar! De ouders (die trots kunnen zijn op hun kroost want wat waren zij leuk, makkelijk en gewillig om mee te werken!) waren er niet bij zodat ik hun onverdeelde aandacht kreeg.

Hier een greep uit de serie foto's die ik die middag gemaakt heb:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 opmerking:

Ank zei

Prachtige foto's van mooie kinderen! De tweede foto vind ik helemaal super!