maandag 4 juli 2011

Eline (kinderfotografie regio Haarlem)

Mag ik even voorstellen: dit is Eline, het meisje dat jullie misschien wel herkennen van de foto bovenaan dit blog.
Ik heb haar nu al een paar keer mogen fotograferen en dat is een feestje kan ik je verzekeren. Niet alleen om het feit dat het nu al een zeer flamboyante persoonlijkheid is maar ook omdat ze het écht leuk vind om zich voor de camera te bewegen.
Een paar weken geleden ben ik weer met haar op pad gegaan want haar moeder vond het weer tijd voor wat nieuwe foto's. Het weer zat die middag niet echt mee maar donkere luchten en een stevige wind, daar lieten wij ons niet door tegenhouden. En als bonus klaarde het aan het eind van de middag ook nog op wat resulteerde in een zeer gevarieerde serie aan foto's waar ik ontzettend blij mee ben. En Eline's ouders ook ;-)

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 opmerkingen:

Marry zei

Wauh, wauh, wauh. Je maakt écht prachtige foto's!!

Ank zei

Of ze nu in kleur of zwart/wit zijn het zijn stuk voor stuk weer plaatjes van foto's!

kirsten zei

Wat een geweldige foto's weer!!!

Truelyme zei

Bijzonder mooi.
Mijn compliment voor dit prachtig fotowerk !

groetjes, Truus
www.Truelyme.punt.nl
www.Face2Face.punt.nl